Regn?

Det regnar. Klockan ar halv 1 och det har regnat hela dagen. Var gick det snett liksom?
Men vi kanske inte ska klaga, hela veckan har vi ju trots allt haft sol fram till mer eller mindre sent pa eftermiddagarna. Att det kommer nagon skur om dagen ar vi ju liksom forberedda pa nu, det ar liksom sa vadret fungerar har (vilket ar bra, eftersom vi antagligen fortfarande sett ut som signalkraftor annars), men kom igen, hela dagen?
Vi haller iallafall tummarna for att det slutar SNART sa vi far lite sol pa eftermiddagen istallet. For det dar med sol, eller kanske narmare bestamt "att sola" ar en av vara huvudsysslor har. Och vi trivs riktigt bra med det.

Det var val ungefar det jag hade att saga for tillfallet... Ni far ursakta bristen pa fantasi, men som ni forstar blir man lite deppig av vadret. Nu ska jag ga och dansa en soldans.

Sara


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heeej, och simma lungt!!!! Vore kul, och jag tror jag pratar for alla nar jag sager att vi alla hoppas att ni far en grande finale med harligt soligt vader. Ni borjar val narme er ett antiklimax sa har pa sluttampen. Vi har ju haft ovanligt fiiiint vader har hemma men from. i dag sa blir det mera normalt. Kul oxa tycker jag att du Sara battrar pa statistiken med bloggandet. (Undrar vad som hande med Sofias bloggande???, men hon kanske fick skrivkramp??) Snart ska ni ju packa och om inte annat så vankas det sill for den som vill nar ni kommer hem. Nyheter - Internationella halsovardsmyndigheter borjar ocksa luta at att influensan inte ar sa allvarlig som de forst befarade, men den ar anda graderad som en 5 pa den 6-gradiga skalan. Ranjit Roy fick lämna ”Robinson”. SMHI om de extrema varmenivaerna: Det har aldrig tidigare hant. Linnea har akt till England pa en 4dagars tripp men tanker inte blogga om den. Hoppas hoppas solen kommer fram sa att ni far komihag bra avslut.

2009-05-03 @ 06:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0