Hejhejhejhejhej

Tjejerna som kom till oss igar var, precis som emilia skrev, otroligt fnissiga! Och blyga! Pa riktigt, dom vagade inte ens ga in genom dorren. Der var forst efter att dom hade statt och puttat pa varandra i nan minut som dom faktiskt vagade sig in. Jag kande inte att vi fick nan overdrivet bra kontakt, men det va ju forsta gangen sa det blir battre! Vi lekte en "lara-kanna-varandra-lek". Den gick i princip ut pa att vi skulle gissa lite rolig fakta om varandra, typ husdjur? Favortimusik? Favoritfilmgenre? Hoai tyckte att det var jattekul och skrev att sofia hade ett lejon och att jag tyckte om Prison Break. Hon ar rolig :)

Under hela gardagen blaste det jattemycket! Vi fick stromavbrott ett antal ganger, och pa kvallen dog strommen och vi fick inte tillbaka den forran klockan 11 idag! Som tur var var vi flickor sa utrustade att alla hade en varsin ficklampa i packningen (ehe, min dog sa jag satt med mobilen, men jag hade faktiskt med mig en!). Vi lag i sangarna och lyssnade till blaste och hade det riktigt mysigt! Men det blev en ganska tidig kvall. Vi gick och la oss nan gang efter bolibompa. Typ.

En sak till! Igar hittade vi en australiensare har pa internetcafet! Han har tydligen varit har i tva veckor och ska stanna i fyra mander till. HUR har vi missat varandra? Kan i och for sig bero pa att han faktiskt hade asiatisk bakgrund, men att han har missat oss? Sex bleka och langa manniskor, som dessutom ar stamkunder pa intenetcafet. Hmm... Det ar ganska duktigt gjort faktiskt. Han berattade i alla fall att han ar har for att undervisa i engelska och sa att vi garna fick komma till the community center och hjalpa honom nagon kvall sa det gor vi nog! Han fragade ocksa om vi ville "ga ut nan gang?". Var? undrar jag da. Dum fraga. Det finns ett stalle, en karaokebar med biljardbord. Yay. Nej men faktiskt, det kan sakert bli riktigt kul! Det ska vi absolut gora!

Mat

Kommentarer
Postat av: anne

Hej tjejer det rör på sig hos er. Låter som ni har kul allafall.

Glöm inte lära er vietnamesisk matlagning!!MAtilada har redan lovat oss en sådan afton!! SEr fram emot det Matilda!!

Kram anne

2009-03-31 @ 11:19:22
Postat av: Mikael

Hallo Motorbike, kul nar det blaser ute och inte inne. Cam on att ni hade ficklampor. Kan ni inte skriva lite mera pa Vietnamesiska. Kan alltid vara kul att kunna lite uttryck. Om inte for att ni ska forsta. Tyvarr sa haller prognosen i sig. Det blir mestadels regn regn regn. Onsdag-fredag. Lordag uppehåll men inte klarbla himmel langre. Sondag mandag regn/skurar. MEN pa tisdag slar det om for tis, ons och torsdag ser jattebra ut. "Va ar grejen" Simma Luuuungt.

2009-03-31 @ 13:46:49
Postat av: Frida

Låter som ni har det kanon! :D

kramis

2009-03-31 @ 14:38:15
URL: http://myireland09.blogspot.com
Postat av: Frida

Låter som ni har det kanon!

Kramis

2009-03-31 @ 14:39:04
URL: http://myireland09.blogspot.com
Postat av: eddo

Hello Motorbike (haha, hade glömt bort den :P) jo men det verkar ju vara fint hos er!! ;) det är skönt det!!

Och du får vänta med vietnammiddagen tills jag kommer hem!! Lova!!?

(typiskt svensson att ha en ficklampa men inte tillräckligt med batterie...pinsamt :P)

puss!!

2009-03-31 @ 15:39:56
Postat av: Matilda

Edith. Du ar dum. Det ar inte alls typiskt svenssons.

Och njaaa, jag kan nog inte lova att jag vantar med maten tills du kommer hem men jag kan gora det fler ganger! I promise :)

2009-04-01 @ 08:12:36
Postat av: Mikael

Chao, hy vong tat ca la tot. Bay gio da ca mua xuan. Jag har inte ett Vietnamesiskt tangentbord, vilket skulle behovas. Det ar en massa krumelurer och tecken bade over och under i det spraket. Annars inget speciellt att beratta. Vadret hos er ser ut att vara battre an tidigare. Sondag regn men annars ganska bra. HV71 vann forsta slutspelsmatchen mot Farjestad. Ha det och, boi loi de dang.

2009-04-02 @ 11:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0