Yes!

Ah, antligen fick vi vara efterlangtade hogastadiebarn!
Vi var inte lika laskiga den har gangen och allt gick kanonbra. Sofia, Emilia och Billy fick sjatteklassarna och Sara och jag fick attondeklassarna. Alla tva :) Det kommer fyra tjejer till nasta gang sa i framtiden kommer det vara sex tjejer och Sara och jag.
Eftersom att huset for tillfallet ar fullt av engelsman, myste vi till det och satte oss pa en filt i Hoais rum istallet. Vi visade ett filmklipp ur Bedtime Stories och laste hogt ur en av bockerna vi har hittat har. Mot slutet blev det lite mindre seriost.  Vi at melon och borjade prata killar istallet. En av tjejerna berattade att hon inte tycker om var koordinator Long. Hon anvande orden foolish och silly, men jag misstanker att hon kanske anda inte tycker saa illa om honom ;)

Nu blir det mat! Och sen frukt. Hm... mango eller annanas... eller papple! Jises va svart, jag kanske maste ata upp alla!


Mat

Kommentarer
Postat av: eva-karin

Jahaja, fortsätter ni så där så ser ni väl ut som fruktkorgar när ni kommer hem ! men hellre det än något annat förstås!!!

Låter himla gott i all fall!!

tror jag går och tar mig en halvbrun banan från Konsum!! (Fredrik hälsar: http://www.youtube.com/watch?v=Lu-UkTv8tVk)

Kram Kram

2009-04-02 @ 16:13:47
Postat av: Mikael

Chào buổi sáng Vietnam. Matmatmatmatmat. Mycket handlar det om mat. Inte bara ifran Mat(ilda) utan Emilia är lika duktig i amnet. Sa, jag ar ledsen Sara, det maste bli matsvar. Jag hade nu pa morgonen (precis som Eva-Karin) en brun banan pa bordet pa jobbet, som hade borjat lukta lite grann sa jag har burit bort den. Varen har som sagt var kommit och det tycks som om den stannar. Sven-Goran har fatt sparken som landslagstranare for Mexico. Rogle ar klart for spel i hogsta serien i hockey. Stora kravaller i London under G20 motet med bla. Obama. Madonna fick klartecken att adoptera ett barn till fran Malawi. USA varnar Nordkorea som tanker avfyra en (karnvapen) robot men sager att det ar en satelit. Ha det bra allihopa och bơi lội dễ dàng.

2009-04-03 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0